Disclaimer

De groep Houten van Amnesty International stelt de informatie op deze website met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samen. Ondanks onze zorgvuldigheid kunnen we echter geen garantie geven dat deze informatie volledig juist is of blijft. Aan publicaties of informatie op deze website kunnen bezoekers dan ook geen rechten ontlenen.

Foto’s en beeldmateriaal

De groep Houten gaat in alle gevallen ook zorgvuldig om met foto’s en beeldmateriaal. Als we foto’s en beeldmateriaal maken tijdens onze plaatselijke evenementen en acties is dat om de gebeurtenis vast te leggen en om sfeerimpressies te geven op onze website (en/of sociale media). Zodra de nieuwswaarde is verdwenen, blijft het beeldmateriaal deels zichtbaar bijvoorbeeld op de afzonderlijke pagina’s of in onze rubriek ‘Terugblik’. Daarna verdwijnt het beeldmateriaal van de website en bewaren we het intern gearchiveerd voor historische doeleinden.

Tijdens evenementen en acties informeren we vooraf zo goed mogelijk de aanwezigen, bezoekers en deelnemers over eventuele beeldopnamen en waarvoor de opnamen gebruikt zullen worden. Sta je op onze website herkenbaar in beeld, maar stel je dit niet op prijs? Laat het ons dan gerust weten, dan verwijderen we uiteraard het beeldmateriaal.

Linken

Linken naar de website van Amnesty Houten is toegestaan, mits de goede naam van Amnesty International in Houten daarmee niet wordt aangetast. Linken naar de website dient bij voorkeur te geschieden naar de homepage www.houten.amnesty.nl met omschrijving groep Houten van Amnesty International.