Jongeren

Mensenrechten zijn rechten die voor iedereen gelden, altijd en overal. Speciaal voor kinderen zijn de kinderrechten afgesproken. Die gelden dus ook voor jou! Helaas is er in veel landen nog wel veel mis met die rechten en hebben kinderen heel erg te lijden. Amnesty probeert niet alleen volwassenen, maar ook kinderen in deze landen te helpen.

kinderen

Wil je een spreekbeurt houden over mensenrechten of kinderrechten? Of een werkstuk maken of misschien wel zelf actie voeren? Kijk dan eens verder onder het trekmenu 'Jongeren' hierboven of klik op: spreekbeurten en werkstukken .

Als je voor school een plek zoekt voor je MAS-stage, dan kan je ook kiezen voor Amnesty in Houten! In overleg en afhankelijk van je eigen voorkeur, zet je je in voor een bepaalde taak. Vanzelfsprekend we bieden je begeleiding hierbij.

Maar je kunt natuurlijk ook gewoon actief worden in onze groep in Houten. Ben je zo'n zestien jaar of ouder? En spreekt je dat aan? Kijk dan eens bij 'Vacatures'.