Andere media

Heb je in andere media iets gelezen of gehoord over het werk van Amnesty Houten? En hebben we er zelf nog geen aandacht aan besteed? We vinden het leuk als je ons dat laat weten! Stuur dan gerust even een e-mail naar: webmaster@houten.amnesty.nl  Dan bekijken we of we het artikel of interview ook op onze website kunnen plaatsen.

In 2019

• 't Groentje plaatste op 5 juni een interview met Hella van Veen, onze coördinator boekenmarkt, én met Nico Vermeeren en Astrid van der Veen, twee van de vele vrijwilligers die zich inzetten voor de jaarlijkse boekenmarkt.
  •  Op 13 juni publiceerde het Utrechts Nieuwsblad het volgende artikel over de boekenmarkt en het 'strenge' sorteren van de boeken:

In 2018

• Ook Omroep Houten besteedt weer aandacht aan het thema mensenrechten en interviewde Ferdinand Hoogewoud (coördinator Amnesty Houten). De gesprekken gingen over zowel onze jaarlijkse boekenmarkt als het lustrum van Amnesty International Nederland. Bekijk hieronder de interviews.

•  Verder besteedde ook 't Groentje aandacht aan onze boekenmarkt: